Tuesday 14 April 2015

MONDAY BLUES?

by

Hello Monday.So,malas meh nak pergi kelas hari ni.Nak-nak lagi bila pepagi je dah ada isu yang buat aku tak de mood nak ke kelas.Al-kisahnya,bil pelajar aku kena jana 2x,tapi bukan aku jelah.Roomates aku pun sama.Masalahnya,pihak kolej pergi tampal nottis dekat lif.Dah tu,tak pikir pulak yang aku ni memang tak naik lif.Even kau tampal notis seminggu or sebulan pun memang aku takkan perasan.Bab tu satu dah bikin kami panas.Bab kedua pulak,bila pergi kat pihak kolej,dia kata dia tak nak layan dah isu-isu macam ni sambil membebel blablabla.End up dia suruh kami pergi ke pejabat bendahari.Ok lagi tu.Yang tak oknya,pihak bendahari pula kata diorang tak related dengan benda alah ni.So,dia kata pergilah tanya kolej balik.Eh hello,kau ingat kami ni apa nak ke sana sini.Sampai je depan pejabat kolej,dia kata suruh deal dengan pejabat bendahari balik.

Dengan hati yang membara...................

Kami pun pergilah balik ke sana.Bila sampai sana,jumpa pegawai yang uruskan tu,senang je nak deal.And settlelah urusan kami.

Hence,aku nak cakap,tak effective langsung pengurusan kolej kat sini.Dahlah,staff buat muka kerek nak tak nak je layan.Mana etika melayan customer kau entah.

Dah penat ke sana ke mari,akhirnya lambatlah ke kelas.Nasiblah miss ok je.Kalau tak,mungkin temperature emosi boleh naik lagi kot.



Fed up menunggu,end up dengan selfie.Girls,biasalah.

So,how we end up dengan gambar-gambar seperti di bawah ni....

Faktor utama aku rasa sebab kami dah lama tak ada photoshoot dengan dinding-dinding familiar kat sini.Kedua,road to final year.So,as kenangan kan.Lepas ni mana lagi kau nak dapat life as a student unless kalau kau study master.

That's it!

Layankan jelah gambar poyos kami kat bawah ni.





Hakakz rasa macam,dua orang cikgu tengah nak ke kelas mengajar budak darjah 1.



with the pretty diyanah





See,dia ni selalu buli aku.Somebody please tolong hakakz


Acah-acah candid lah sangat.Okla tu.Keluar juga dari kempompong biasa dengan asik pandang kamera,dengan posisi yang ala-ala sopan sambil tanyang gigi macam iklan darlie.~~



No comments: