Tuesday 31 March 2015

INSURGENT

by



Insurgent.Sambungan daripada movie divergent.Aku memang dah lama usha cerita ni.Cuma tunggu masa je nak pergi tengok.Lelagi memang dah aga member pass,memang lajulah nak pergi.Supposely aku nak pergi dengan ancik,tapi dia sibuk sangat plus due date tiket tu pun dah hampir nak expired,maka aku pun pergilah tengok dengan kawan aku.

Yang bestnya,bila tengok wayang hari biasa,panggung kosong beb.Sesuka hatilah nak duduk mana.
Overall,cerita ni gua bagi 5 bintang.Jalan cerita yang bagus beserta hero yang hensem (jejaka idaman gua) dan tak lupa juga pada heroinenya yang comel.Gua rasa,dua jam tengok citer ni kejap sangat.Rasa nak ulang bali pun ada.Tapi,tak ada,tunggu jelah sesapa yang downloadkan.Tapi,selalnya yang akan jadi mangsa mestilah ancik.Muahaha.

-THE END-

No comments: